Aktualności - Pharmavita - naturalne suplementy diety

Wyszukaj
PARTNER
ZAKUPY
PACJENT
Przejdź do treści

Menu główne:

Niacyna (witamina B3, witamina PP)

Opublikowany przez w Witaminy ·
Tags: niacynawitaminaB3witaminaPP.kwasnikotynowyNiacinXtreme
Niacyna jest rozpuszczalną w wodzie witaminą z rodziny witamin z grupy B, która odgrywa istotną rolę w produkcji energii w komórkach. Ponieważ jest rozpuszczalna w wodzie, organizm nie ma zbyt wiele możliwości aby ją magazynować, więc musimy mieć pewność, że każdego dnia dostarczmy ją we właściwej ilość. To może wydawać się nieco nudne, ale niacyna jest o wiele bardziej interesująca niż się wydaje patrząc na objawy jej niedoboru, dlatego warto przeczytać wszystkie opinie konsumentów z nią związane.

Objawy niedoboru niacyny to osłabienie, zmęczenie, depresja, problemy z trawieniem, dyskomfort w jamie brzusznej i drażliwość, a także problemy związane z krążeniem (zimne stopy i dłonie). Duża ilość osób przyjmujących niacynę wspomina, że niacyna, którą zaczęli przyjmować z innych powodów, sprawia, że czują się bardzo ożywieni i nie odczuwają symtomów popołudniowej zmęczenia, tak jakby wypili co najmniej jedną kawę, albo że pomógła im walczyć z problemem zimnych kończyn.

Drugą, o wiele bardziej znaczącą korzyścią niacyny jest efekt terapeutyczny, dobrze zaobserwowana w Stanach Zjednoczonych przez kilka lat, gdyż jest używana zamiast lub obok leków obniżających poziom cholesterolu. Liczne badania potwierdzają, że niacyna może nie tylko zwiększyć poziom dobrego cholesterolu (HDL) we krwi, ale może również obniżyć poziom złego cholesterolu oraz innych tłuszczów we krwi (triglicerydów i Lp (a)). Samo to wystarczy dla niektórych osób i są już pacjenci, którzy uzupełniają swoje terapie i obok leków przyjmują niacynę, zmniejszając tym samym ryzyko wystąpienia ponownego zawału serca.

Postać kwasu nikotynowego - niacyny (zwłaszcza, jeśli jest przyjmowana na pusty żołądek) może spowodować zaczerwienienie twarzy u niektórych osób, czemu mogą towarzyszyć uczucie ciepła i mrowienia. Jednak to uczucie nie trwa długo i nie ma negatywnych skutków; Co więcej, wiele osób twierdzi, że jest naprawdę przyjemne.

Na co należy zwrócić uwagę, jeśli przyjmujesz niacynę?

Przede wszystkim na postać i dawkowanie składnika aktywnego. Działanie obniżające poziom cholesterolu jest doświadczalnie obserwowane przy dawce 1 - 1,5 grama na dzień, ale warto zacząć od mniejszych dawek i bardzo powoli dochodzić do dawki docelowej, nawet w ciągu kilku tygodni. W ten sposób możliwe jest zmniejszenie objawów skórnych odbierane jako efekty uboczne. Zaleca się też , aby nie przyjmować niacyny na czczo.

Znane z rynku amerykańskiego produkty o powolnym uwalniania lub tak zwane produkty "no-flush" zawierające niacynę są powoli dostępne na rynku, zawierają one niacynę w takiej formie, że wytwarza słabsze objawy skórne, ale w tym samym działanie obniżające pozim lipidów jest mniej znaczące od czystego kwasu nikotynowego.

Niacyna to kolejny naturalny składnik aktywny, co do którego udowodniono, że jest w stanie pomóc w zapobieganiu i leczeniu chorób sercowo-naczyniowych, a także może pomóc zwalczyć zmęczenie lepiej niż kawa!

Już wkrótce nowość na rynku witamin Niacin X-treme

Źródła:
Niacin: The Evidence, Clinical Use, and Future Directions - Todd C. Villines et al., Curr Atheroscler Rep (2012) 14:49–59
Niacin: chemical forms, bioavailability, and health effects – MacKay et al, Nutrition Reviews® Vol. 70(6):357–366



W trosce o zdrowe nogi

Opublikowany przez w Zdrowie ·
Tags: ZdrowenogiZmęczonenogiVeinCareSigesbeckiaorientalis
Zmęczone nogi są częstym problemem większości osób, które są aktywne w sporcie ale również tych, którzy pracują w trybie stojącym lub siedzącym. Nasze nogi potrzebują swobody, zbyt duże przemęczenie kończyn przyczynia się do powstawania obrzęków.

Jak pozbyć się stresu!

Opublikowany przez w Zdrowie ·
Tags: stresskutkistresustressmanagementrhodiolarhodiolinmagnezB6bioharmonex
Drżące ręce? Nieuzasadnione wybuchy gniewu? Problemy ze snem? Bóle głowy? Utrata włosów? Bóle brzucha? Nietolerancja? Problemy z pamięcią? Letarg? Sygnały te są odpowiedzią organizmu, i mogą być związane ze zwiększonym stresem, na którego rozwój największy wpływ mają przede wszystkim negatywne bodźce.

Suplementy diety dla Zdrowia Kobiet

Opublikowany przez w Zdrowie ·
Tags: kobietażalazoIronPlusURXDmannozaMenopausalFormulakościStrongBonesCalciumMagnesiumPluswitaminaD3witaminaK2MK7koenzymQ10MegaCoQ10Plus
8 marca to Międzynarodowy Dzień uznawany przez Organizację Narodów Zjednoczonych, która przypomina światu o równouprawnieniu i działa na rzecz równych praw kobiet i mężczyzn. Obecnie określenie "słaba płeć" coraz częściej dotyczy mężczyzn, ponieważ coraz więcej kobiet pracuje zawodowo, a oprócz tego zajmuje się prowadzeniem domu, wychowuje dzieci.

Leczenie niepłodności za pomocą metod naturalnych

Opublikowany przez w Zdrowie ·
Tags: niepłodnośćleczenieniepłodnościmetodynaturalnewitaminyantyoksydantywitaminaCwitaminaacaiwodaalalicznaciąża
Według danych statystycznych niepłodność dotyczy 10-15% par, z czego połowa przypadków dotyczy obojga zainteresowanych i zaskakujące często występuje niepłodność wtórnie, która jest coraz bardziej powszechna wśród kobiet już po udanej ciąży. Najwyższy odsetek występuje niestety w Europie Środkowej i Wschodniej. Zobaczmy jak naturalne metody mogą pomóc ci zanim zdecydujesz się na pomoc lekarską.

Szokujące fakty!

Opublikowany przez w Zdrowie ·
Tags: raknowotworybiernysystemodpornościowydietawleczeniuonkologicznym
4 lutego obchodzony jest Światowy Dzień Walki z Rakiem. Został on ustanowiony w celu zwrócenia uwagi na rosnącą w zatrważającym tempie liczbę osób zapadających na tę najbardziej wyniszczającą chorobę ze wszystkich oraz… żeby uświadomić nam, jak istotny wpływ na nasze zdrowie ma profilaktyka oraz prowadzenie właściwego stylu życia.

Nowe odkrycia na temat witaminy D!

Opublikowany przez w Witaminy ·
Tags: witaminaD3wkroplachDdropscholekalcyferoldepresja
Zasadniczo uważamy, że mamy wystarczająco dużo witaminy D, ponieważ słońca wytwarza się ona pod wpływem słońca. Ale najnowsze badania sugerują, że suplementacja jest często konieczna i niestety nie przyjmujemy właściwej ilości witaminy D. Prawie 50% ludności w Europie nie ma wystarczającej podaży witaminy D nawet w słoneczne miesiące. Odsetek ten może wzrosnąć w okresie zimowym, nawet do 70% -80%. (1)

Suplementacja kapsułkami Omega 3

Opublikowany przez w Zdrowy styl życia ·
Tags: omega3kapsułkiomega3nienasyconekwasytłuszczoweodporność
Rola kwasów omega 3 polega na dostarczaniu tłuszczów tych, które wpływają dobroczynnie na zdrowie człowieka. Zalecane jest ich spożywanie u osób zdrowych oraz chorujących na przewlekłe choroby takie jak: cukrzyca, niewydolność serca, choroba wieńcowa.

Jesienny stress management

Opublikowany przez w Zdrowy styl życia ·
Tags: jesiennystressjesieńmelancholiadepresjaRhodiolinRhodiolaroseaStressManagement
Sezonowa melancholia, która zazwyczaj zaczyna się jesienią, a kończy się pod koniec wiosny, może nawet wpłynąć na tych, którzy żyją bez większych problemów psychicznych, zwłaszcza w chłodniejszych regionach, gdzie liczba słonecznych godzin drastycznie się zmniejsza począwszy od jesieni.

Calcium Magnesium Plus - wapń plus magnez z witaminą D3 i K₂ (MK-7)

Opublikowany przez w Zdrowie ·
Tags: ZdrowekościWitaminaKMK7WitaminaDwapńmagnezCalciumMagnesiumPlusosteoporozacukrzyca
Według badań, niewystarczająca podaż witaminy K może zwiększyć utratę masy kostnej, ryzyko osteoporozy raz złamań, a spożycie witaminy K pomaga w tworzeniu kości oraz gwarantuje, że ​​wapń wbudowuje się w strukturę kości a nie w ściany naczyń krwionośnych.
Dalej
Copyright 2015 Pharmavita. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego